DIECÉZNÍ SETKÁNÍ MINISTRANTŮ

11.06.2017 18:23

Ministrantské setkání bylo hezké.  Hezké  bylo i počasí. Účastníků bylo celkem dost, ale byli tam spíš mladší ministranti než já. Byli jsme rozděleni do skupin a pak jsme v těch skupinách chodili po stanovištích, která byla po celé Dobrušce. Vždycky jsme měli nějaký úkol. Pak jsme měli zjistit jaký z dvaceti tajemství růžence (které jsme měli na jedné kartě) má souvislost s tím daným úkolem. Když jsme to zjistili, dostali jsme razítko. Poté následoval oběd a pak krátký film v kině. Ten film byl o jednom klukovi, který v dospělosti oslepl, ale i přes svůj handicap vylezl se svým týmem až na horu Mont Blanc, která je nejvyšší v Evropě. Po tomto filmu následovala bohoslužba, kterou celebroval biskup Jan Vokál. Jeho kázání se mně moc líbilo a povzbudilo mě. Setkání se mi líbilo, také protože jsem se tam po dlouhé době setkal také s bohoslovci ze Slovenska, které znám.

                                                                                                                                    Marek Čermák

https://www.bihk.cz/aktuality/zpravy/4607-probehlo-diecezni-setkani-ministrantu.html

Zpět

Kontakt

Římskokatolická farnost sv. Petra a Pavla, apoštolů
Hradní 19
Nový Hrádek
549 22

+420 731 598 858